Malaga; Om het af te leren, nog 1 daagje strand :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu Malaga; Om het af te leren, nog 1 daagje strand :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu

Malaga; Om het af te leren, nog 1 daagje strand :)

Door: martijnenpeter2010

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag 8: 28-08-2010

Omdat we het zo goed naar ons zin hadden in Malaga, besloten we toch nog maar een daagje te blijven. In Sevilla en Madrid doen ze niet aan stranden, dus vandaar dat we besloten hier nog 1 dag van te genieten.

Nadat we ontwaakten, werd er rustig ontbeten en een krantje (Nederlands) gelezen. Peter was flink verbrand een aantal dagen ervoor, dus we besloten niet te vroeg in de zon te gaan liggen. Ik ging eerst nog even naar het busstation om kaarten voor de bus naar Sevilla de volgende dag te regelen, terwijl Peter het ontbijt en het overige organiseerde.

Al zittend op het balkon, kwamen we aan de praat met eerst een groep Italianen en daarna een Fransoos. Al met al vloog de tijd en voor we het wisten was het rond 15.00. Tijd om naar het strand te gaan dus. Hier regelden we een strandstoel en tot ver in de avond vermaakten we ons hier. Vervolgens liepen we weer terug naar het centrum, alwaar na te hebben geinternet, neerstreken bij een Pizzaria. Na een paar pizzapunten naar binnen te hebben geschoven, besloten we dat het best was voor vandaag. De tassen werden in het hostel al gedeeltelijk in gereedheid gebracht en we zochten vroeg ons bed op. De volgende ochtend wachtte immers rond 09.15 de bus naar Sevilla.