Malaga; wederom een daagje strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu Malaga; wederom een daagje strand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu

Malaga; wederom een daagje strand

Door: martijnenpeter2010

Blijf op de hoogte en volg Peter

27 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag 7: 27-08-2010

De dag begon zoals de vorige. Eerst werd er goed uitgeslapen, de avond ervoor in het bruisende nachtleven van Malaga had immers de nodige energie gekost.
Nadat in de buurt een ontbijt en krant ´gescoord´ waren, werd de gang richting het strand ingezet. Peter had de vorige dag een licht rood kleurtje opgelopen, dus hij besloot lekker onder een palmboom in zijn prachtige NL-elftal shirt plaats te nemen. Geen slecht plan, getuige de 2 Belgen die naast ons in de zon lagen te bakken. De huid van onze zuiderburen zag zichtbaar vuurrood en was voorzien van blaren en korsten...
Enfin, ik heb lekker gezwommen en Peet hield vanaf de kant de boel in de gaten onder de klanken van een lekker zelf meegebracht muziekje.

Bij terugkomst togen we eerst naar een internetcafe, jullie vroegen je wellicht af wanneer we deze ellenlange verhalen plaatsten, om vervolgens ons zondagse pak aan te trekken. We gingen eerst naar een Ierse pub, alwaar we genoten van de wedstrijd Inter tegen Atletico Madrid. Ondanks dat we er niets van verstonden, is het altijd grappig te kijken naar voetbal voorzien van Spaans commentaar. Die gasten gaan bij een wissel al tekeer, zoals Jack v G ooit bij de goal van Bergkamp tegen de Argentijnen op het WK 98. Kun je nagaan hoe ze reageren als er gescoord wordt door de Spanjolen. Enfin, hierna vervoegden we ons aan de bar voor een frisje. Onze duitse freundin Kathie was inmiddels ook aangeschoven, dus het feest kon weer beginnen. Na nog wat andere tenten te zijn afgelopen in Malaga, kwam ook aan deze dag weer een einde.