Madrid - Goudriaan / Brandwijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu Madrid - Goudriaan / Brandwijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu

Madrid - Goudriaan / Brandwijk

Door: martijnenpeter2010

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag 14: 03-09-2010

Nadat de wekker in alle vroegte had geklonken, pakten we in alle vroegte de taxi naar Madrid Aeropuerto, oftewel het vliegveld. Het was nog wel een stukje kachelen, maar ongeveer 3 kwartier later stonden we ruim op tijd op de luchthaven. Hier werd op het gemakkie een bakje thee genuttigd en werden de boeken / krant nog maar eens tevoorschijn getoverd.
De tijd vloog om en even over half 7 vertrokken we na 2 weken in het land aanwezig te zijn geweest, weer vanaf spaanse bodem.
We dachten nog saluutschoten te horen, een menigte rondom de baan te zien staan om ons uit te zwaaien en een escorte aan straaljagers te ontwaren, maar goed het was nog vroeg dus we kunnen ons vergist hebben....;).

Na wat te hebben bijgeslapen in het vliegtuig landden we ruim 2 uur later op Eindhoven. We verwachten in een regenachtig land terug te keren, maar op de een of andere manier was de zon weer gaan schijnen in de Lage Landen...:).

Ons aller vrind Roy stond ons al op te wachten in de ontvangsthal en nadat we onze tassen van de transportband hadden gepakt, werden we door hem keurig weer thuis afgezet, waarvoor grote dank overigens!

Hiermee kwam een einde aan een tocht die ons 3 weken lang naar de uithoeken van het europese continent bracht. Van Medemblik tot Matalascanas, van Sevilla tot Snits en van Volendam tot Valencia. Overal was het anders, maar een ding vonden we overal, een hele hoop gezelligheid!

• 03 September 2010 - 19:03

Heleen:

Het was leuk om jullie vakantie mee te maken.
    Heb jullie reisverslagen en foto's bijgehouden.
    Top vakantie
    Groetjes. Heleen