Wijziging van de plannen - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu Wijziging van de plannen - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu

Wijziging van de plannen

Door: martijnenpeter2010

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Augustus 2010 | Nederland, Goudriaan

Beste allemaal,

Vanacht werd Martijn wakker gemaakt met het verschrikkelijke nieuws dat zijn opa is overleden. Onze reis, welke vandaag in Eindhoven om 13.30 uur zou beginnen met een vlucht naar Barcelona, krijgt dus op het 'moment supreme' een iets andere wending.

We hebben besloten om de komende dagen met de racefiets en een rugzak door Nederland te trekken, zodat Martijn bij de begravenis van zijn opa kan zijn. De trip door Nederland heeft nog geen concrete bestemming, dit gaan we vanmiddag bespreken.

Een nieuwe heenvlucht naar een Spaanse bestemming zal binnenkort worden geboekt, zodra de details bekend zijn van deze plechtigheid.

Jullie horen nog van ons...

Groeten Peter

• 15 Augustus 2010 - 16:03

Harmen:

Hoi Peter,

Dat is knap triest&vervelend. Ik sprak Martijn gister nog even, en hij gaf aan dat zn opa slecht lag. Vervelend begin van jullie vakantie. Goed idee om ff per fiets rond te gaan trekken.

Groeten,

Harmen (en van Liv, die zit naast me)

• 16 Augustus 2010 - 05:32

Heleen:

Beste Martijn, allereerst gecondoleerd met je opa. Heel veel sterkte.

Ha broertje, jammer dat je reis naar Spanje nu wat ingekort wordt, thats life.... maar Nederland is gelukkig ook heel mooi. Hopelijk knapt het weer op.
    Dikke kus, Heleen

• 16 Augustus 2010 - 17:19

Marcel:

Hoi Martijn

gecondoleerd met je opa .veel sterkte.

hoop dat jullie toch een mooie vakantie krijgen hier in nederland met mooi weer

Groet Marcel

• 16 Augustus 2010 - 18:54

Amanda:

Hoi Peter!

Jeetje, wat vervelend om te horen!! Naar begin van de reis.. Maar wel goed dat jullie op deze wijze nog invulling kunnen geven aan de vakantie.

x Amanda

• 17 Augustus 2010 - 16:03

Jannie En Cees:

Hopelijk hebben jullie daar beter weer,dan hier in Braank,hier is het herfst.Goede reis en geen lekke banden of ander ongemak.

• 18 Augustus 2010 - 16:23

Ilse:

Waar blijven jullie verhalen? Jullie zullen al wel helemaal verregend zijn? Hebben jullie het wel naar je zin?

X Ilse