Athene - dag 17 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu Athene - dag 17 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Peter Vlot - WaarBenJij.nu

Athene - dag 17

Door: martijnenpeter2010

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Omstreeks 8 uur in de morgen arriveerden we in Piraeus, de haven van Athene. Van hieruit kwamen we via een bus en een metro in het centrum van Athene. Peter was zo handig geweest om op Patmos nog even snel wat hostel te ‘google-en’ dus we hadden wat adressen van eventueel geschikte hotels genoteerd. Al bij het eerste hotel was het raak, we konden hier verblijven. Het zag er zeer geschikt uit en na een korte ‘power-nap’, we hadden immers beiden beroerd geslapen op de scheepsstoelen, trokken we het centrum van Athene in. We hebben hier een rondje gelopen en wat bijzondere gebouwen bezocht. Vervolgens zijn we op een terras gaan zitten om hier eens van het plaatselijke bier te genieten. Dit hebben we vervolgens tot in de avond volgehouden en na het nuttigen van een ijsje waren we beiden zo aan het eind van ons latijn (dit kwam, vermoeden wij, door het Griekse ijs, waar we toch nog behoorlijk aan moeten wennen) en besloten we te gaan snurken.